Saturday, April 16, 2005

Stigma 2

kapının arasından ıslık çalan rüzgar
ess,devam et yaprakları yonetmeye
çaldır onlara yalnızlığın şarkısını
çaldır ki dostlar aşkta gorsun
geir bana sevdiğimin kokusunu
şişt ama ona soyleme
soylemeden al parfumunun teteninin ve terinin kokusunu

hey tepemdeki siyah bulut
akıt yukardan yağmuru damla damla
herkesi ıslatırken ayağından
beni başımdan başla ıslatmaya
yeterki getir onun gelecek gozyaslarını
ben iliğime kadar cektikce acılarını yağmurunu
onun guluşunu başlat dudaklarından

uyusuk uyusuk inen kar taneleri
acıkken cabuk avuçlarıma duş
ben onun guneşini getirmesi için dua ederken
sen bana onun soğuğunu getir
getir ki onun içini ısıtsın guneşi
hiç onemli değil guneşinin sevgisi
isterse benimkinin binde biri olsun

0 Comments:

Post a Comment

<< Home