Saturday, April 16, 2005

RÜYA

RüYA

bana bakıyorsun öylece
gozlerimin içinde bir gulumseme
tutup golgeye kacırıyorum seni
guneşidemi kıskanıyorum?
bahçenin etrafında uzun uzun okaliptüsler
ve ortasında sadece sen sadece ben

anlatıyorsun uzun uzun aşık olduklarını
anlatamadığını aşklarına aşklarını
sonra donup bana soruyorsun
15yıl sana ne kattı diye
uzun uzun anlatamıyorum sana
kısa bir hiç diyorum
sonra kendimi anlatıyorum
ailemi, okulumu..
bir şey eksik, soruyorsun:
ya aşk?
bahcenin etrafında uzun uzun okaliptüsler
ortasında sadece sen ve sen

sonra sen birden bugun oluyorsun
dusunup buldukların!a
ve isteyerek kaybetiklerinle birliktesin
bense halen eski ben
değişmemi beklerken ben soruyorum bu sefer
ya 15 yıl once sen?
anlattıkların ssenden uzaklaştıkça yeniden seviyorum
bahçenin etrafında uzun uzun okaliptüsler
ortasında sadece ben birde o küçük halinle sen

0 Comments:

Post a Comment

<< Home